عروسک هایی از جنس واقعیت


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب خوشتون آمده باشد و از آن لذت برده باشید.در صورت تمایل در نویسندگی وبلاگ در قسمت نظرات برامون بنویسید. مدیریت وبلاگ" امیر حسین رحیم نظری"

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MEGA WEB و آدرس megaweb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 608
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 47
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 186
:: بازدید ماه : 8874
:: بازدید سال : 22786
:: بازدید کلی : 207263

RSS

Powered By
loxblog.Com

عروسک هایی از جنس واقعیت
چهار شنبه 28 تير 1391 ساعت 11:45 | بازدید : 525 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

برترین ها: ده سال پیش خانم لیویانا سرمانز برای حضور در جشن ازدواج پسرش از کشورخود استرالیا خارج شد، اما نمی دانست این سفر زندگی او را تغییر خواهد داد. در طول سفر خانم سرمانز به عروسکی برخورد که به یک نوزاد واقعی شباهت داشت. او که شدیدا تحت تاثیر این عروسک قرار گرفته بود، بقیه عمرش را به ساختن عروسک های انسان مانند اختصاص داد.

 


 


حالا خانم سرمانز عروسک هایی را که در کارخانه ساخته می شوند تغییر می دهد و آنها را به شکل نوزادان واقعی در می آورد. از آن زمان تاکنون او حدود 428 عروسک ساخته که هرکدام برای او 89 تا 250 دلار هزینه داشته اند. بعضی از این عروسک ها روی بدن خود ماه گرفتگی یا خال دارند. روی بازوها، پاها و سر عروسک ها رگ های ریزی دیده می شود و لب های عروسک ها رنگی بسیار طبیعی دارد. سخت ترین مرحله کاشت موهای عروسک است، هر تار مو باید با دقت تمام در سر عروسک قرار داده شود. در بدن این عروسک موادی قرار دارد که وزنی شبیه به وزن یک نوزاد دارند. سپس خانم سرمانز لباس های بچگانه ای که خود آنها را دوخته است، به تن عروسک می پوشاند. عروسک هایی که خیلی خوب از آب در نمی آیند، به پرورشگاه ها داده می شود.

اکثر کسانی که این عروسک های چندین هزار دلاری را می خرند، زنانی هستند که نمی توانند بچه دار شوند یا کوکشان را از دست داده اند. این عروسک ها حتی گواهی تولد یا فرزندخواندگی هم دارند!

یکی از مشتری ها دختر 8 ساله ای بوده است که خانم سرمانز موهای عروسک را با استفاده از موهای خود او ساخته است. همین طور چشم های این عروسک به رنگ چشم های صاحب 8 ساله اش است.

 




 


 





:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: